Garantie en Klachten

Garantie

Uiteraard behoort een kledingstuk/accessoire in goede conditie te arriveren, wij controleren hier altijd op alvorens het wordt verzonden. Het kan zijn dat een kledingstuk/accessoire ondanks onze zorg toch een gebrek vertoont, neem hierover zo spoedig mogelijk contact op met ons via mail: info@hiptoday.nl

De Garantie op een artikel geldt maximaal 2 weken na ontvangst!  Wij bieden geen garantie op "verkeerd" gebruik van kleding, accessoires en na een wassing.

Uitgesloten van garantie:

  • Wij bieden geen garantie op product applicaties zoals pailletten, studs en steentjes.
  • Wij bieden geen garantie op het verkeerd wassen of drogen van kleding.
  • Wij bieden geen garantie op afgeprijsde artikelen.
  • Wij bieden geen garantie op vlekken veroorzaakt door parfum, deodorant of lotion ed.
  • Wij bieden geen garantie op beschadigingen die veroorzaakt worden door accessoires zoals riemen, kettingen en armbanden.

 

Klachten

Is er ondanks onze zorg toch iets mis met uw bestelling zoals een verkeerd artikel of een beschadigd artikel, stuur dan een mail naar info@hiptoday.nl zodat wij daar de juiste oplossing voor u kunnen bedenken.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”