Ruilen en Retourneren
Retourneren
Artikelen (met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen) kunnen retour gestuurd worden maar zullen eerst aangemeld moeten worden met het aanmeldformulier (onderaan deze pagina).
Zorg dat je je retourzending altijd binnen 14 dagen hebt aangemeld. Na aanmelding heb je 14 dagen om je artikel terug te sturen aan ons.
Retouren buiten de retourtermijn worden niet meer verwerkt.
De artikelen dienen voorzien te zijn van het originele label en met de factuur.
De retourzending kunt u laten verzenden door een vervoersbedrijf naar keuze.
Bij het verzenden van de retour, graag ons email adres doorgeven bij het loket (info@hiptoday.nl) of anders even de track en trace naar ons toe mailen. Alvast bedankt!
HIP Today
Brinkstraat 138
7512EG Enschede
LET OP! Wij vergoeden geen verzend en/of retourkosten voor een retourzending. Deze zijn voor eigen rekening.
Wij verzenden alles voor een vast bedrag van € 4,99. Is je bestelling boven de €75 ? Dan verzenden wij het GRATIS naar je.
Stuur je een retour? Dan zijn deze kosten voor jou. Kom je na je retour niet meer boven de gratis verzend-drempel, dan houden wij de verzendkosten in.
Het aankoopbedrag van uw geretourneerde artikel wordt na goede ontvangst binnen 14 dagen na aanmelding aan u teruggestort op het rekeningnummer waarmee de bestelling betaald is. Het is niet mogelijk hier een ander rekeningnummer voor te gebruiken.
Wij zijn niet aansprakelijk voor een retourzending, een retourzending is een overeenkomst tussen de consument en het vervoersbedrijf.
Lees dit nog even goed door voordat je de retour gaat sturen:
- Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet retour.
- De artikelen moeten in de originele staat teruggestuurd worden.
- Zorg dat de kleding netjes is opgevouwen, en het geheel goed verpakt is.
Mocht het product beschadigd zijn, slordig worden teruggestuurd, naar parfum, eten of rook ruiken, zit er in de kleding
make up en/of huisdieren haar dan kunnen wij waardevermindering van het product aan je doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg. Bij beschadiging of verkreukelde kleding kunnen wij kosten in rekening brengen. - Wanneer wij een retour zending hebben ontvangen en hebben gecontroleerd, zullen wij het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding terugstorten.
Na ontvangst van je retour sturen we hier geen bevestiging van. Het bedrag wat wordt teruggestort, komt via Mollie. Wanneer je onze retour zoekt in je afschrijvingen, vindt je deze dan ook terug onder naam Mollie, en niet onder de HIP Today.
Na 14 dagen geen Mollie terugboeking gehad? Stuur ons dan een email.
Stuur altijd de factuur mee! Zo kunnen wij het retour sneller verwerken en jouw geld sneller terug storten.
Twijfel je ergens over of heb je een vraag? We staan graag voor je klaar om je (maat)-advies en/of styling advies te geven.
Ruilen
Helaas is het bij ons niet mogelijk om direct te ruilen. Door onze snelle verzending is dit in principe niet mogelijk. Het kan natuurlijk gebeuren dat de maat van het bestelde item toch niet helemaal goed is. Of dat u toch liever dat andere kleurtje had wilt bestellen.
Het ruilen van jouw bestelling is eigenlijk hetzelfde als het retourneren van het door jou bestelde item.
Er kan een nieuwe bestelling geplaatst worden in onze webshop. Retourneer het te ruilen artikel samen met de factuur aan ons. Vermeld hierop het bestelnummer van de nieuwe bestelling en dat het gaat om een ruiling. Zodra het artikel bij ons retour komt storten wij het aankoopbedrag van de nieuwe bestelling aan u terug. Ook bij een ruiling geldt dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Bewaar altijd het verzendbewijs van uw retourzending.
LET OP! Artikelen die geretourneerd of geruild worden dienen onbeschadigd, ongedragen, ongewassen en met aangehecht kaartje in de originele verpakking terug gestuurd te worden.
Retouraanmelding
Dit formulier graag invullen:
Bij het verzenden van de retour, graag ons email adres doorgeven bij het loket (info@hiptoday.nl) of anders even de track en trace naar ons toe mailen. Alvast bedankt!
HIP Today
Brinkstraat 138
7512EG Enschede